FAQ



Wat is de NIVEA e-Shop?
De NIVEA e-Shop is een webshop die NIVEA producten verkoopt aan een voordelige prijs. De webshop opent verschillende keren per jaar en zal gedurende enkele weken open zijn. De precieze openingstijden staan in de uitnodigingsmail vermeld.

Je kan ook de openingstijden op NIVEA website vinden.

Wat vind ik in die webshop?
Het volledige NIVEA assortiment zal op de website verkrijgbaar zijn, nieuwigheden en mini-producten inbegrepen.

Hoe vind ik een artikel terug?
Om het gewenste product te vinden, kies je eerst de juiste categorie (gezichtsverzorging, ...) in het menu rechts. Daarna kies je (indien nodig) een overeenkomstige subcategorie en maak je een keuze in de voorgestelde productenlijst.

Hoe voeg je NIVEA toe aan je adresboek?
Dankzij de NIVEA newsletters mis je nooit meer kortingsbonnen, bijzondere acties of info over nieuwe producten.
Niemand is immuun voor computervirussen. Daarom verhoogden veel platformen hun veiligheidsniveau om gebruikers tegen ‘SPAM’ te beschermen.
Indien je geabonneerd bent op de NIVEA newsletter, maar je er nog nooit eentje ontving, check dan je ‘SPAM’ folder of ‘mapje met ‘ongewenste e-mails’en ga even na of de newsletter zich daar niet bevindt.
Gevonden? Klik op je rechtermuisknop en op ‘toevoegen aan contacten’. Sommige platformen staan dit niet toe (GMAIL – OUTLOOK). Open dan een mail en vul het volgende adres nivea@by.emailr.com in het veld van de ontvanger. Rechts verschijnt een optie die het mogelijk maakt om het adres toe te voegen aan je contacten.